piątek, 1 lutego 2013

"Icona Pop" - Icona Pop


Wykonawca: Icona Pop
Tytuł: Icona Pop
Gatunek: Synthpop
Rok wydania: 2012
Ocena: 10/10







Dzisiaj przedstawię Wam jeden z najlepszych albumów wydanych w 2012 roku. Jestem przeszczęśliwa, że miałam okazję odkryć Icona Pop. Być może niektórzy z Was słyszeli ich najnowszy singiel „I Love It”. Szczerze mówiąc, to jedna z najlepszych piosenek, jakie kiedykolwiek słyszałam. Po prostu, I LOVE IT! :)

Icona Pop to duet dwóch dziewczyn pochodzących ze Szwecji. Ich kariera zaczęła się w 2011 roku, ale to w 2012 zyskały duży rozgłos. Piosenkę „I Love It” odkryłam przypadkiem – zobaczyłam kogoś zachwycającego się nią i postanowiłam znaleźć ją na YouTube. Od tamtej pory słucham jej codziennie. Kilka dni później zauważyłam, że dziewczyny wydały swój pierwszy album i wtedy się zaczęło! Chyba nie ma dnia żebym się nim nie zachwycała. Każdemu znajomemu zdążyłam już polecić „Icona Pop”, po prostu musiałam się podzielić ze wszystkimi moją miłością do tej płyty.

„Icona Pop” to niesamowicie pozytywny album. Jeśli chcecie poprawić sobie humor albo sprawić, żeby Wasza impreza była udana – ta muzyka jest idealna! Do tej pory wspominam, jak włączyłam tę płytę i w trakcie pierwszej piosenki siedziałam z otwartą buzią i nie mogłam uwierzyć w to, co słyszę. Uwierzcie mi, te dziewczyny są genialne. Przez swoją muzykę przekazują ogromne ilości dobrej energii, aż chce się żyć! Jak już wspomniałam, „I Love It” jest moją ulubioną piosenką z tego albumu, ale uwielbiam również „Downtown”, „Ready For The Weekend”, „Top Rated”, „My Party”… No cóż, mogłabym tu wypisać wszystkie utwory ;)

Podsumowując, jeśli lubicie pozytywną, szybką muzykę, bardzo polecam „Icona Pop”. Jest to jeden z moich ulubionych albumów i jak tylko zostanie wydany w Polsce, biegnę do Empiku, aby go kupić (jak na razie dostępny jest tylko singiel)! Pod recenzją możecie przesłuchać utworu, który tak bardzo wychwalam przez cały mój post i sami go ocenić. ENJOY!


~Electra

5 komentarzy:

  1. nie znalam wczesniej tego albumu, warto bylo przesluchac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o tej piosence i szczerze mowiąc, nie bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba muzycznie jestm do tyłu, muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę piosenkę, gdy mam dobry dzień to czasami jej posłucham. :)
    Buziaki.
    arenaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 180 747 wyświetleń, a ja po raz pierwszy słyszę tę piosenkę, jak również sam zespół. Uuuu... Muszę to naprawić! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze. Są dla nas jak gwiazdy na niebie, które rozświetlają mrok :)